Står du overfor en vigtig markedsføring af din forretning, eller vil du bare gerne have en god detalje klar, når der kommer besøgende gæster eller medarbejdere ind på arbejdspladsen – så må du anskaffe dig slik med logo. Den helt rette tilføjelse til din forretning, hvis alt skal spille lidt ekstra til hverdag, til fest eller til at give marketingstrategien et skub i den rigtige retning.

Slik med logo er den perfekte måde at føre dit brand eller din forretning frem i verden. Men i hvilke situationer vil du kunne bruge disse produkter? Læs mere om det her.

Alt efter hvilket publikum du vil nå, kan du få lavet slik med logo på, så dit navn bliver mere synligt i de kredse du ønsker.

I receptionen

Har du en forretning med en reception, hvor der kommer forskellige mennesker i gennem? Så vil det være en god idé at have en skål med dit slik med logo ude i receptionen. På den måde vil dine medarbejdere og gæster få logoet bedre synliggjort og fastlagt i erindringen.

slik med logo

Til konferencen eller messen

Skal jeres firma på messe eller til konference, så må du have slik med logo med. På den måde vil folk kunne huske jer, hvis de tager et stykke slik og ser indpakningen. Det er en smart og billig løsning til potentiel effektiv markedsføring.

Til møder

Lidt ligesom til konferencer og messer er det en god idé at promovere sit brand og sit navn til møder. Her vil du formentligt sidde i samtale med relevante personer, som potentielt vil kunne have en betydning for din fremtidige forretning. Med slik med logo vil du lige sætte prikken over i’et, som vil give en indikator om overskud, detaljeorientering og gennemført tankegang.

Vedlagt postbreve

Hvis dit firma sender breve ud med posten, så kan det være et rigtig godt trick at vedlægge et stykke slik med logo. På den måde vil folk glæde sig lidt ekstra over brevet, og vil måske bedre kunne huske jer efterfølgende. i sidste ende vil det være med til at give din forretning god feedback og respekt, da I behandler potentielle kunder og samarbejdspartnere pænt og ordentligt med lidt ekstra forkælelse.

Men hvad for noget slik skal man så vælge?

Ja, her er der altså mange muligheder, og det er ganske enkelt en smagssag. Du bør gennemtænke valget af slik så dybt, at det vil passe godt til jeres målgruppe.

Henvender I jer primært til ældre mennesker, så vil et stykke lækker chokolade nok være en sikker vinder. Er publikummet derimod midaldrende eller i den mellemste kategori, så vil en lækker karamel eller et godt bolsje nok næppe skuffe. Med et helt ungt publikum – som teenagere og børn – så vil det være ganske passende med en slikkepind til de yngre børn eller måske en lille pakke tyggegummi til teenagerne.

Dermed er det altså ikke helt ligegyldigt, hvad I i firmaet vælger at lave logo på, af de mange lækkerier, som findes på markedet.